До Землі наближається небезпечний астероїд розміром з автобус – де він може впасти? (ФОТО)

2020 рік наповнений містичними і феноменальними подіями, які точно увійдуть в історію.

Коронавірус, вибухи в Бейруті, протести в Хабаровську, історія з виборами Лукашенко в Білорусі, відкриття стародавніх поховань з муміями і багато іншого. Астероїдів нам ще не вистачало! Як виявилося, їх дійсно не вистачало, і вони вже летять в напрямку планети. Про це інформують астрономи з майданчика NASA.

Величезний астероїд мчить до Землі

До нашої планети наближається астероїд, розміром з автобус

Величезний астероїд мчить до Землі - розміром з автобус до чотирьох метрів
Величезний астероїд мчить до Землі – розміром з автобус до чотирьох метрів

Астрономи стверджують, що на цьому тижні до Землі наблизиться астероїд 2018 VP1. Його розмір становить 2-4 метри – це приблизні габарити автобуса.

Величезний астероїд мчить до Землі - може впасти в Тихому океані
Величезний астероїд мчить до Землі – може впасти в Тихому океані

Вчені відносять це явище до категорії небезпечних. Чи впаде він на Землю? Коефіцієнт вірогідності досить маленький – менше, ніж піввідсотка. Якщо це і трапиться, то приземлиться він в акваторії Тихого Океану.

Астероїд, який помітили в НАСА

Астероїд з цим ідентифікатором – явище, не нове для планети Земля. Схожий вже фіксували перед прогнозованим індіанцями Майя “кінцем світу ” в 2012 році. Тоді до спостережень за ним підключили 8-метровий телескоп VLT з обсерваторії Паранал в Чилі.

Такі равлики збирають гору компліментів: знаменитий рецепт з родзинками. Мої по 10 штук за раз уплітають

Спробуйте рецепт випічки, яка чудово пасуватиме до чашки чаю! Виходять такі ласощі неймовірно смачними та дуже ніжними завдяки кремовій начинці.

Тане у роті! Дуже ніжне і хрумке печиво з кольоровою глазур’ю на Пасху 2024 – розлітається швидше, ніж паски

Великоднє печиво за цим рецептом виходить дуже смачним, хрумким та ніжним. Випічка має не лише відмінний смак, а й яскравий колір, тому особливо сподобається дітям.

Гості намагаються вкрасти рецепт. Роблю домашній сальтисон: усі думають, що це покупний – такого завжди мало

Готувати сальтисон зі свинячої голови у шлунку дуже складно. Ми оберемо простіший варіант – зробимо з рульки, серця та язика. Смак натурального м'ясця нічим не перевершити.