Вчені наблизилися до ефективної терапії випадання волосся

Багато чоловіків з віком втрачають волосся. Це природно та у спадок - якщо ваш батько або один з ваших дідусів облисів, швидше за все, ваша голова в майбутньому стане дуже блискучою.

Для багатьох випадання волосся здається незначною проблемою. Ти облисів, ну і що? Деякі вважають за краще такий вид. Однак для багатьох чоловіків облисіння – це жахливо, і вони готові платити хороші гроші, щоб цього уникнути. Тепер вчені з університету Гельсінкі визначили механізм, який може запобігти випаданню волосся.

Багато чоловіків з віком втрачають волосся. Це природно та у спадок – якщо ваш батько або один з ваших дідусів облисів, швидше за все, ваша голова в майбутньому стане дуже блискучою. З іншого боку, ультрафіолетове випромінювання та інші фактори навколишнього середовища також ушкоджують нашу шкіру.

Стрес – ще один фактор, а також різні захворювання і деякі методи лікування. Вчені з Фінляндії тепер вважають, що стовбурові клітини волосяних фолікулів, які сприяють росту волосся, могли б жити довше, якби їх метаболічний стан змінилося. І вченим вже вдалося продемонструвати це в експериментах з білком Rictor.

Природно, що середня людина щодня скидає 500 мільйонів клітин і кількість волосся загальною вагою 1,5 грама. Якщо ви ще не лисієте, цю тканину замінюють спеціалізованими стовбуровими клітинами. Якщо ці стовбурові клітини стануть неактивними або, принаймні, менш активними, втрачена тканина не буде замінена, а волосяні фолікули стануть слабкіше і менше. Зазвичай, коли волосяний фолікул стає старше і слабкіше, стовбурові клітини замінюють його новим, а потім повертаються у своє певне місце і повертаються в стан спокою. Якби цей цикл можна було підтримувати, облисіння було б по суті вилікувано.

""

Вчені виявили, що стовбурові клітини потребують зміни метаболічного стану, щоб повернутися у своє конкретне місце. По суті, вони перемикаються з метаболізму на основі глутаміну і клітинного дихання на гліколіз – це перемикання викликається білком під назвою Rictor. Вчені виявили, що при відсутності Ріктора починається повільне виснаження стовбурових клітин і вікове випадання волосся. Експерименти на мишах показали, що дефіцит ріктора призводить до випадання волосся.

Сара Вікстрьом, провідний автор дослідження, сказала: «Ми особливо стурбовані наглядом, що застосування інгібітора глутамінази змогло відновити функцію стовбурових клітин у мишей з дефіцитом Rictor, доводячи принцип, згідно з яким зміна метаболічних шляхів може бути ефективним. потужний спосіб підвищити регенеративную здатність наших тканин ».

Обласна – це другорядна проблема, вона не є небезпечною для життя. Але це може бути серйозною психологічною перешкодою, і його варто виправити. Крім того, вчені можуть використовувати цю можливість, щоб дізнатися більше про стовбурові клітини, їх функції та регенеративних функцій. Це могло б принести користь всієї галузі досліджень старіння.

Замість того, щоб пити каву, роблю з неї тортик “Капучино” за 10 хв: гості від повітряного десерту у захваті

Щоб приготувати торт "Капучино", вмикати духовку чи плиту не доведеться. Всього 10 хвилин часу на приготування, і маєте ідеальні солодощі з кавовим ароматом. Тільки встигайте нарізати на порції.

У мене намагалися викупити цей рецепт. Уся родина збирається до такої вечері: рецепт курки по-циганськи

Смачна і ситна вечеря не обов'язково має вимагати багато сил і часу. Будь-яка частина курки та тісто - все, що потрібно. Сьогодні ми підготували саме такий простий рецепт, який припаде вам до смаку.

Кращий за Київський торт! І смак збалансованіший, і готується легше: улюблений торт моєї сім’ї на бісквіті

Щоб подати до чаю смачний торт, не обов'язково розвозити велике приготування. Достатньо всього кількох інгредієнтів і фруктів. Сьогодні ми підготували простий рецепт бісквітного торта з фруктами.